Alles op zijn plek – Traject

Alles een vaste plek in huis

Is dit jouw situatie?

Je bent tot de conclusie gekomen dat je zonder ‘opruimgen’ bent geboren. Je hebt al heel veel verwoede pogingen ondernomen om de boel aan kant te krijgen. Er zijn zelfs kamers of ruimtes in huis waar je liever niet meer komt vanwege de wanordelijke manier waarop alles daar ligt opgeslagen.

Zo op het eerste gezicht, lijkt jouw huis aan kant. Je hebt allerlei foefjes verzonnen om bij onverwacht bezoek spullen tijdelijk weg te ‘toveren’. Maar hoe vaak gebeurt het niet dat als je iets nodig hebt, jij het niet kunt vinden. Je weet zeker dat het wel ergens ligt, maar waar? Of je hebt haast, moet de deur uit voor een afspraak en kunt je autosleutels niet meer vinden.

Verlang jij ook naar een huis waar alles een vaste plek heeft? 

Dat is mogelijk! Het alles op zijn plek – traject is het traject waarin ik jou stap voor stap leer je huis in te richten op een manier, waardoor alles een vaste logische en werkbare plek krijgt. Een plek voor alles & alles op zijn plek is dan echt van toepassing op alle spullen in jouw huis. En minstens zo belangrijk na dit traject kun jij de boel moeiteloos op orde houden.

Dit traject bestaat uit:  

  • Drie huisbezoeken van twee uur per bezoek.
  • Na elk huisbezoek neem ik de spullen die goed genoeg zijn voor de kringloopwinkel voor je mee, zodat je er direct van af bent en er geen omkijken meer naar hebt.
  • Vier Skype sessies van maximaal een uur per sessie, bestaande uit: Een intakegesprek zodat we tijdens mijn eerste huisbezoek direct aan de slag kunnen met opruimen. Een week na elk huisbezoek hebben we een Skype sessie zodat je mij alles kunt vragen waar je tegen aangelopen bent tijdens het opruimen en gemotiveerd blijft.
  • Twee huiswerkopdrachten, waardoor je inzicht krijgt in je opruimvalkuilen en rommel in huis écht tot het verleden gaat behoren.
  • Een opruimhulpset t.w.v. van € 57,00.
  • En heel veel waardevolle aanvullende informatie.

Dit traject duurt 9 weken en is écht een stok achter de deur traject. Ik zorg er voor dat jij gemotiveerd blijft.

Aan het einde van dit traject;

  • Heb je direct meer ruimte en minder rommel in huis.
  • Kun jij je niet meer voorstellen dat jij je spullen niet meer terug kon vinden in huis.
  • Is het een koud kunstje om alle spullen in huis op een vaste, logische en werkbare plek te bewaren.
  • Weet jij het verschil tussen opbergen en bewaren.
  • Kun jij in de toekomst iedere andere kamer moeiteloos en eenvoudig op orde brengen en houden.
  • Heb je tien uur opruimadvies en hulp gehad.

De investering in dit traject is € 597,00 of drie deelbetalingen van € 210,00 per maand.

De reisafstand en reistijd tot 50 kilometer o.b.v. de ANWB routeplanner en één uur is inbegrepen. Bij een langere reisafstand en reistijd wordt € 0,30 per kilometer en € 10,00 per uur in rekening gebracht.

De voordelen van dit traject zijn:

  • Dit traject gaat jou tijd besparen en is de tijdsinvestering van de huisbezoeken, de Skype sessies en het huiswerk absoluut waard.
  • De systematiek is makkelijk te onthouden en op iedere plek in huis toepasbaar.
  • Het traject geeft rust en ruimte in jouw hele huis.
  • Het resultaat van dit traject is blijvend.
  • Voordat het traject van start gaat, leggen wij samen de drie huisbezoeken en de vier Skype sessies vast.
  • Je ontvangt van mij een mail met alle afspraken, zodat jij precies weet waar je aan toe bent.
  • Tussendoor ontvang je What’sapp berichten, zodat het jou aan niks ontbreekt om geïnspireerd te blijven.